عشق یعنی


دلم برات تنگ شده

برای همیشه

 

عشق یعنی انتظاروانتظار
عشق یعنی هر چه بینی عکس یار
عشق یعنی شب نخفتن تا سحر
عشق یعنی سجده ها با چشم تر
عشق یعنی دیده بر در دوختن
عشق یعنی از فراقش سوختن
عشق یعنی سر به در آویختن
عشق یعنی اشک حسرت ریختن
عشق یعنی چون محمد پا به راه
عشق یعنی همچو یوسف قعرچاه
عشق یعنی لحظه های ناب ناب
عشق یعنی لحظه های التهاب
عشق یعنی گم شدن در کوی دوست
عشق یعنی هر چه در دل آرزوست
عشق یعنی یک تیمم یک نماز
عشق یعنی عالمی راز و نیاز
عشق یعنی یک تبسم یک نگاه
عشق یعنی تکیه گاه و جان پناه
عشق یعنی سوختن یا ساختن
عشق یعنی زندگی را باختن
عشق یعنی همچو من شیدا شدن
عشق یعنی قطره و دریا شدن
عشق یعنی مستی ودیوانگی
عشق یعنی با جهان بیگانگی
عشق یعنی با پرستو پر زدن
عشق یعنی آب بر آذر زدن
عشق یعنی سوزنی آه شبان
عشق یعنی معنی رنگین کمان
عشق یعنی شاعری دل سوخته
عشق یعنی آتشی افروخته
عشق یعنی با گلی گفتن سخن
عشق یعنی خون لاله بر چمن
عشق یعنی شعله بر خرمن زدن
عشق یعنی رسم دل بر هم زدن
عشق یعنی بیستون کندن به دست
عشق یعنی زاهد اما بت پرست
عشق یعنی یک شقایق غرق خون
عشق یعنی درد و محنت در درون
عشق یک تبلور یک سرود
عشق یعنی یک سلام و یک درود

به نظر شما عشق یعنی چی نظرتون روحتما برام بگین
 



نظریادت نره برای10000000000رومین بار

نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت15:26---12 اسفند 1391
سلام.خوبی؟امیدوارم شناخته باشی.
عشق ینی بزالی لفیقت از پفکت بخوله، ولی فقط یه دونه
به وبلاگم یه سری بزن و نظر بده که بدونم اومدی.


ساناز
ساعت14:28---27 مرداد 1391


روزگــار عجيبي شــده...

حتي وقتي ميخـنديـم

منظـورمـان چيـزه ديگـريست ...!!



زیبابود

پاسخ:ممنون چشات زیبا میبینه


nafas
ساعت14:49---26 مرداد 1391
سلام

اره تو راست میگی مینا نه چت هیچ اشکالی نداره بعدشم کی من رفتم وب رها نظر بزارم بیاد وب من مثلا ج سوالموبده دوبار من برام جوابشو تو وب بدمبعد اون ب÷رسه بشینیم بحث کنیم؟!پاسخ:خوفی


سایه
ساعت13:48---26 مرداد 1391
به نام خدا خالق انسان . به نام انسان خالق غم ها
به نام غم ها به وجود اورنده ی اشك ها . به نام اشك تسكین دهنده ی قلب ها
به نام قلب ها ایجاد گر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان قالبت خیلی قشنگه عزیزمپاسخ:ممنون چه عجبی یادی از ما کردی


Saeed-Mahsa
ساعت19:41---25 مرداد 1391
سلام دوست عزیز


ما لینکت کردیم


شما هم بلینک
پاسخ:چشم حتما


پویا
ساعت19:03---25 مرداد 1391
slm mina az en k behem sar zadi mamnon rasti yadet nare linkam kuni
پاسخ:چشم


میلاد
ساعت17:56---25 مرداد 1391
ازین مطلبت خوشم اومد
پاسخ:ممنون


فاطمه
ساعت14:43---24 مرداد 1391
سلام مينا جون وب قشنگي داري به من هم سربزن منتظرتم نظريادت نره

پاسخ:ممنون که اومدی


نفس
ساعت13:42---24 مرداد 1391
سلام عزیزم شما هم باافتخارلینک شدید ممنونم که منو لینک کردیپاسخ:ممنون بازم بیا

nafas
ساعت16:25---20 مرداد 1391
شما گناهی نداری ولی بلاگفا به این خوبی خوب نمیتونم لوکس بلاگارو بلینکم هرچه قد کردم نشداون تلخندم نتوننستم بلینکم اول فک کردم تلخندم تویی!پاسخ:بله منم

nafas
ساعت16:22---20 مرداد 1391
سلام اکثرا چرت گفتن رهاخانم عزیز عشق بیخود نیست اون هوسه که الان جای عشقو گرفته و بیخوده!


چه خبره سایه ومیناپیاده شین باهم بریم


چه مرسی گلما و عزیزمایی یادش بخیر چن روز درمیون سایه همو باتیر میزدین ینی قهر بودین !


چه خوبه الان خوبین!پاسخ:بله بزرگ شدیم دیگه
پاسخ:اصن چرا به اینا میرسی شما کاره دیگه یی نداری


رها
ساعت22:16---19 مرداد 1391
وااااااااااااااااااااا دیگه چراجوگیرمیشی منکه خیلی وقته لینکت کردم
پاسخ:کو ...................پس..........من چرا نمیبینم


آرتمیس
ساعت16:26---19 مرداد 1391












____ ♣♣♣_____________♣♣♣







_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣







♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣







♣___________♣___♣ __________ ♣







♣____________♣_♣ ___________ ♣







_ ♣____________♣ ___________ ♣







__ ♣________ ----------------------♣







____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣







______ ♣ ______________ ♣







________ ♣ __________ ♣







__________ ♣ ______ ♣
پاسخ:اومدم


سایه
ساعت11:33---19 مرداد 1391
اپ قشنگیه عزیزمپاسخ:مرسی گلم لطف داری

سایه
ساعت11:12---19 مرداد 1391
زندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن سعی کن همیشه طوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی نیازی به پاک کن نداشته باشیپاسخ:مرسی گلم

سایه
ساعت11:11---19 مرداد 1391
عشق یعنی علاقه نه شمشیرو ملاقهپاسخ:بله راس میگی
پاسخ:مرسی سر زدی


آرتمیس
ساعت16:11---18 مرداد 1391




____ ♣♣♣_____________♣♣♣



_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣



♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣



♣___________♣___♣ __________ ♣



♣____________♣_♣ ___________ ♣



_ ♣____________♣ ___________ ♣



__ ♣________ ----------------------♣



____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣



______ ♣ ______________ ♣



________ ♣ __________ ♣



__________ ♣ ______ ♣



_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣



______ ♣____♣__♣__♣____♣



_______ ♣_____♣♣_♣____♣



_________ ♣_♣__♣♣__♣



____________ ♣♣



_________________ ♣♣
پاسخ:slm merse khabar karde


نازنین
ساعت13:43---18 مرداد 1391
سلام خانووووووومی شطوری؟

وبت توووووووووپ بود ممنون که به منم سر زدی راستی لینکت کردم!
پاسخ:ممنون که سر زدی لینک شدی گلم


آرتمیس
ساعت13:13---17 مرداد 1391
عجیجم دیگه واقعا اومدم

عشق یعنی سوختن تا ساختن

عشق یعنی عقل و دین را باختن

عشق یعنی بی پروا شدن

سعی از قطره تا دریا شدنپاسخ:ممنون حالاشدی دخ خوب


آرتمیس
ساعت1:39---16 مرداد 1391
خبر مهمممممممممم!!!!!

لطفا بیا بخون و اطلاع رسانی کن!!!

فعلاپاسخ:مرسی


رها
ساعت23:30---15 مرداد 1391
سلام محدث تاالان نمیتوونستم لینکت کنم واسه همین دیرشد...

ولی الان لینکیدمت گلم...

عشق یعنی هیییییییچی یعنی وقت تلف کردن...

خیلی چیزبیخودیه عشقپاسخ:نظر هرکس برا خودش خوبه تو هم نظرت اینه مرسی اومدی


reza
ساعت15:11---15 مرداد 1391
سلام وبت خیلی قشنگه.اومدم بگم لینکت کردم،اگه میشه شما هم منو لینک کنی.
پاسخ:لینک شدید


nafas
ساعت11:48---14 مرداد 1391
سلام قشنگ بود اپت فقط عشق ینی مث تو شیدا شدن..؟!

در اینصورت عشق ینی اش کشک دوغ!پاسخ:بله مرسی که اومدی


reza
ساعت15:46---13 مرداد 1391
عوض کن اسمشو دیگه جون داداش

باشه

عوض کن

هم واسه من بهتره هم تو
پاسخ:توعوضش کن


reza
ساعت19:52---12 مرداد 1391
اخه اون وبلاگت هم اسم وبلاگ منه

به خاطر همین ازت خواهش کردم که اسمشو عوض کنی
پاسخ:خوب تو عوضش کن


آرتمیس
ساعت16:39---11 مرداد 1391
سلام چطوری؟؟؟؟خوبی؟منتظر رای گیری بودی؟؟؟من فرم نظر سنجی رو آماده کردم گذاشتم تو وبلاگم زیر همون پست اول.پس بیا به 2تا جمله ی قشنگ رای بده.فقط یه خواهشی که دارم اینه که 2 تا رای رو به خودت نده و قشنگترین جمله ها رو انتخاب کن که حق کسی ضایع نشه.منتظرتم.چون اگه دیر بیای به ضررت تموم می شه.
پاسخ:مرسی اومدی حتما سر میزنم


reza
ساعت15:37---11 مرداد 1391
من به وب تو نگفتم که اسمتو عو کنی اون یه وب دیگه بود

اسما
ساعت22:15---10 مرداد 1391
عالی بود به منم سر بزن

سایه
ساعت21:33---10 مرداد 1391

سلام عزیزم من وبی به این خوشگلی ندیده بودم خیلی ترکوندیپاسخ:ممنون گلم


sana
ساعت19:57---10 مرداد 1391
چه قد وب خوشملی دلری اخه تووووووووووووووووووووپاسخ:قابل نیست

arash
ساعت19:55---10 مرداد 1391
جدیدا وبم تعطیله ولی باز بیا سر بزن

arash
ساعت19:54---10 مرداد 1391
فقط میتونم بگم 20ته
پاسخ:ممنون


alireza
ساعت19:27---10 مرداد 1391
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶

_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

_________¶¶¶¶¶¶¶¶

___________¶¶¶¶

____________¶¶

_____________¶

____________¶

___________¶

__________¶

________¶

________¶

______¶

_____¶

_____¶
پاسخ:khoshbehalet vale man ap taram


dadashet
ساعت19:24---10 مرداد 1391
سلام علیکمپاسخ:خوب علیک این ادامه نداره!

shokat
ساعت19:21---10 مرداد 1391
عسیسم وبت توپه خاستی لینکم کنپاسخ:ببخشید اخه ادرست اشتباس

salam
ساعت19:17---10 مرداد 1391
سلااااام_________________$$$$$$$_______________$$___ _

______خوفی ؟؟___________$$$$$$$$$$___________$$$$$___

________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__

_______من آپم_____________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___

__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__

____بدو منتظرتم_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___

___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___

_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____

________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____

______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____

_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____

___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____

__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____

_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____

_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____

______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___

___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$






پاسخ:ملسی عسیسم که اپی ولی من دیر رسیدم هه هه هه


mahsa
ساعت19:04---10 مرداد 1391
برایت آرزو مى‌کنم که عاشق شوى،

و اگر هستى، کسى هم به تو عشق بورزد،

و اگر اینگونه نیست، تنهاییت کوتاه باشد،

و پس از تنهاییت، نفرت از کسى نیابى،

آرزومندم که اینگونه پیش نیاید …… ویکتور هوگو



______●___________████____████

_______●_________██████_██████

________●________████████████
پاسخ:melse


سایه
ساعت16:01---10 مرداد 1391
slm mina jon linket mikonam vali to veb nashon dade namisheپاسخ:خوب اون وقت میخوام چیکار

آرتمیس
ساعت15:32---10 مرداد 1391
من لینکت کردم
پاسخ:مرسی منم لینکت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,ساعت 13:37 توسط مینا| |


Power By: LoxBlog.Com